Natuurlijk! de Klepper, ruimte om te leren.

Schoolgids

Onze schoolgids is bedoeld voor ouders van kinderen die bij ons op school zitten en voor ouders die op zoek zijn naar een school voor hun kind.
In deze gids kunt u informatie vinden over waar wij als school voor staan, welke rol leerlingen, ouders, leerkrachten en ondersteuners daarin spelen, hoe wij tegen onderwijs aankijken en hoe ons onderwijs is georganiseerd. Daarnaast geeft het informatie over praktische en dagelijkse schoolzaken.

Deze gids is met grote zorg samengesteld door de schoolleider, het team en de MR. We pretenderen echter niet volledig te zijn. Heeft u na het lezen van deze schoolgids nog vragen of adviezen, laat het ons dan weten.

Ik hoop dat u onze gids met plezier en interesse leest en zo onze school een beetje beter leert kennen. Voor suggesties betreffende de inhoud houd ik mij natuurlijk aanbevolen.

Schoolgids De Klepper 2023-2024

Met vriendelijke groeten,